الجمعة، 22 أغسطس 2008

تاج من مدونة طرائيعو

انا اسف انى مجوبتش التاجين امبارح مع بعض اصل الكمبيوتر كان شغال على وحده ونص كل شويه يعيد التشغيل
ما علينا ابتدى حل تاج طرائيعو
س 1-أذكر 5 أحلام على الاقل تخص ماضيك وتحلم فيها بتغيير أشياء ماذا ستعدل وماذا
ستترك ؟
كان نفسى اكون فى زمن الغزوات والفتوحات الاسلاميه واجاهد مع المجاهدين
كان نفسى اكون ظابط ودكتور ومدرس مره واحده(كنت صغنن سعتها)
كان نفسى ابقى حاجه كبيره معرفش هى ايه(برضه كنت صغنن سعتها)
س 2-أذكر 5 أحلام على الأقل تخص مستقبلك
نفسى بجد افيد بلدى
نفسى ابقى ناجح فى شغلى ايا كان
نفسى اقابل الرسول فى الجنه
نفسى ارضى كل اللى حوليه
س 3-أذكر شخصين على الأقل متواجدين في حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم قبل الآن
بزمن ؟
واحد بس اسمه ميسره صاحبى
س 4-أذكر شخصين على الأقل غير متواجدين في حياتك حاليا .. كنت تود وجودهم الآن أو
في حياة أولادك مستقبلا ؟
جدو (والد ولدتى)الله يرحمه توفى من شهر 11 اللى فات
سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم نفسى يكون متواجد دايما بقلبى وقلب اولادى
واخر سؤال س 5-لمن تهدي هذا التاج ؟
برضه مدونة تظبيط وعالم جيجى الصغير ورسالة مواطن زهقان

هناك 8 تعليقات:

Zanooba (Zeinab sab9n) يقول...

أولاً أنا أحييك على المدونة يعني عجبتني أوي و الصور اللي فيها بتدل على وعي كبير ماشاء الله

ثانياًأنا بتبسط أول ما أدخل مدونة و ألاقيها فيها تاج :) ...ربنا يحققلك أحلامك و إجباتك متميزة يعني مشفتش حد مجاوب زيك ....أتمنى دوام التواصل

احمد اشرف يقول...

zanooba الله يخليكى ده بس من ذوقك
شرفتى مدونتى المتوااااااضعه
تحياتى

مواطن زهقان يقول...

احمد بك شرف

شكرا ع التاج
بس استنى عليا شويه اليومين دول

وانا تحت امرك فى التاجين
وتاج مقبول ياريس

احمد اشرف يقول...

مواطن بك زهقان
لاشكر على واجب
وانا مستنى

طلاب من أجل مصر يقول...

احمد..
مااشااء الله اجاباتك ...رااائعه

ودبلوماسيه نوعا ما..

انا عد عليا التاج ده قبل كده بس كان 20سؤال..
احمد ربناانك 5أسئله

وربنا يوفقك ..وتحقق احلامك

=======
التاج التانى (عالم التدوين)0

انت صح بقال مده قصيرةلسه دااخل التدوين

بس مواضيعك مااشااء الله ..هادفه وجمييله جداا

وثقافتك..عاليه ..ربنا يبارك فيك ويحفظك

...
وحكاية مدونة مارو فدول ناس عاوزينيعملوا شوشرة ..وبلبله بين الناس ..لانه لو عاوز فعلا الحوار ..كان اتكلم بادب واحترام

كل عام وانت الى الله اقرب..ورمضان مبارك عليك

TIMMY !! يقول...

ربنا ينولك اللي في بالك إن شاء الله يا أحمد ...

و عقبالنا إن شاء الله ... لما نحقق أحلامنا إحنا كمان ..

ربنا يسهل ..

و ألف شكر على تمرير التاج

احمد اشرف يقول...

اخى عبده اختى ساره
اناسعيد ان الاجبات حازة على اعجابكم
تحــــياتى

احمد اشرف يقول...

timmy
باذن الله
ولاشكر على واجب
تحـــياتى