الجمعة، 8 أغسطس 2008

نسينا سلاحنا


السلام عليكم مرحمت الله وبركاته
السلاح اللى انا بتكلم عنه مش مسدس ولارشاش انما السلاح هو المقاطعه كتير منكم نسيتو هذا السلاح وان كمان علشان كده بأنب نفسى كتير مع ان السلاح ده هو السلاح المضمون معانالمواجهة الصهاينه وتامريكان واعداء الله ورسوله غير التبرع ولكن خلينا بالمقاطعه
هاسألكم سؤال وتجوبو نفسكم بصراحه كم ساعه قعدتها من غير تستخدم اى منتج امريكى او اى شئ مقاطع تذكرو جاوبو نفسكم بصراحه عن نفسى انا الوقتى لسه مخلص واحدة ايس كريم دولسى مع انى كنت عارف شوفتو الدناءه علشان كده انا قررت قبل كتابة هذا البوست بعشر دقائق ان ارجع اقاطع انا قررت اشيل السلاح تانى بس انا لوحدى مش هاقدر ...انتو معايا صح ؟واخر كلامى سلامى(السلام عليكم ورحمت الله وبركاته)

هناك 5 تعليقات:

Nada يقول...

بوست فى محله تماااما
وبجد المقاطعة سلاح فتاااك جدا
بس مين يسمع

احمد اشرف يقول...

اختى Nada اولا شكرا على مرورك
ثانيا ادعى معايا ان الكل يسمع ياااااارب
تحياتى

طلاب من أجل مصر يقول...

ازيك يا احمد..

المدونة دية بتعتك..امته حصل الكلام ده :)

.....
المقاطعه سلاح قوي جداا..بس الناس مستهونه بيه معرفش ليه

موضوع رائع...

مدون جديد بس شكلك راائع

احمد اشرف يقول...

المدونه من اربع ايام
باذن الله
الناس تفوق للسلاح ده

مصطفى محمود يقول...

بحيك يا أحمد على غيرتك على دينك ,,

شئ يفرح جدا بجد

وعندك حق في اللي كاتبه

مش عارف ليه الناس عندها احباط من كل حاجة وبيقولو ان المقاطعة دي مش هتأثر معاهم
مع انهم عايشين على قفانا

ربنا يهدي الجميع ان شاء الله

كل سنة وانت طيب :)