الخميس، 21 أغسطس 2008

تاجيييييييين

جالى امبارح تاجين واحد من مدونةsheva والتانيه من مدونة طرااائيعو
1-تاج حسن حنفى
بدأت التدوين من امتى ؟ودخلت العالم ازاى؟
بدأت التدوين من 6 اغسطس
دخلته ازاى عادى لاقيت اخويا عامل مدونه (عبد الهادى صاحب مدونة مصر فى خطر)استهوتنى الفكره وقلت اعمل انا كمان واحده ايه اللى هيضر
ايه كانانطباعك فى البدايه؟
كنت حاسس انى داخل عالم غريب نوعا ما وكبير
مين اكتر واحد بتهتم بتعليقه على البوست بتاعك الجديد؟
مفيش حد معين انا بهتم بكل المعلقين
ايه اهم حاجه اتعلمتها من التدوين؟
اهم حاجه انى اقول اللى فى دماغى بحريه
ايه اكتر حاجه كرهتها؟
انا لسه جديد وملحقتش اكره حاجه ولكن فيه حاجه معجبتنيش وهى لما دخلت على مدونة الاستاذ محمد مارو لاقيت واحد غير معروف بيعلق بطريقه غير لائقه ومش عارف ده موجود كتير فى عالم التدوين
حاسس ان التدوين له تاثير؟
انا حاسس ان التأثير على المدونين فقط مش الناس ككل
تهدى التاج لمين؟
مدونة تظبيط وعالم جيجى الصغير و رسالة مواطن زهقان
تاج طرائيعه هاجوبه بأذن الله بس مش دلوقتى معلش اعذرونى ممكن بكره بإذن الله
ورمضان كاريم

هناك 9 تعليقات:

إشراقة أمل يقول...

طالب مصري

اول تعليق
مدونه جميلة وبوست رائع
مبارك عليك التاجين
تستاهل اكتر من تاجين
تحياتي
اشراقة

حسن حنفى يقول...

ممممم

شكرا علي حل التاج

وان شاء الله مش هتكره حاجه في التدوين

حتي بعدين

Unknown يقول...

انت واخوك مش راحمنا .....ههههه

ماشى ياعم

انا تشرفت بالدخول لمدونتك

سلملى على اخوك

تحياتى

احمد اشرف يقول...

اختى اشراقه
الله يبارك فيكى
تحياتى

احمد اشرف يقول...

حسن حنفى
انا اللى بشكرك على التاج
بإذن الله مش هكره حاجه
تحياتى

احمد اشرف يقول...

انا اللى اتشرفت بدخولك مدونتى المتوااااضعه

TIMMY !! يقول...

ايه ده يا أحمد !!!

بس كده ؟؟


احنا كنا عاوزين "نستغل" التاج في إننا نعرف حاجات أكتر من كده عنك :)

عموما الف شكر على سوية المعلومات "الصغيرة" اللي عرفناها ...

و البقية في التاج القادم إن شاء الله ...


و شكرا على تمرير التاج ..

تحيتي ..

احمد اشرف يقول...

timmy
اعمل ايه هى دى اسألة التاج
هجيب حاجه من عندى ههههه

مواطن زهقان يقول...

ربنا ستر ياعم احمد
تاج مقبول